Az országos szakmai ranglistán ismét a 2. helyen végzett a nyíregyházi teátrum
A napokban rendezték meg Budapesten a Magyar Marketing Szövetség 2024-es Marketing Diamond Awards díjátadóját, melyen a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház 5 Marketing Gyémántdíj elismerést nyert el. A díjakat Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője vette át.
A Marketing Diamond List-en az elmúlt 3 év eredményei alapján (2022-2024) a nyíregyházi Teátrum a 2. helyen áll, 16 marketinggyémánt-díjjal a megbízói oldalon.
2019-ben a Színház 5 Gyémántdíjat kapott, és akkor elnyerte a fődíjat is, az Év marketingaktív vállalkozása lett, 2020-ban pedig a Lounge Group-különdíjat is megkapta, a pályázatok kiemelkedő minőségéért.
A díjjakkal együtt jár a „marketinggyémánt” elektronikus védjegy is, a cég kommunikációs tevékenysége során a logó számos felületen, kommunikációs csatornán használható, mint honlap, hírlevél, email aláírások, közösségi média, online és offline hirdetési felületek. A díj egyben védjegy is, amely a cég elismertségét mutatja.
Marketing Gyémántdíjban részesült:
1. Ügyfélélmény programok kategóriában, pályamunka címe: A Móricz Zsigmond Színház ügyfélélmény programjai – 2024
2. Imázs, márkaépítés kategóriában, pályamunka címe: A Rózsakert Szabadtéri Színpad márkaépítése – a Móricz Zsigmond Színház üzemeltetésében
3. Rendezvények és eseményalapú aktivációk kategóriában, pályamunka címe: VIDOR Fesztivál 2024 – A Móricz Zsigmond Színház szervezésében
4. Imázs, márkaépítés kategóriában, pályamunka címe: A Bencs Villa márkaépítése – a Móricz Zsigmond Színház üzemeltetésében – 2024
5. Produkciós és nyomdai gyártások kategóriában, pályamunka címe: A Móricz Zsigmond Színház produkciós és nyomdai gyártásai – 2024
A képen balról jobbra: Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Bank Kommunikációs ügyvezető igazgatója és Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője